Current location delivery: Moscow Change
Cart
[usd] [eur] [rub]
Flowers delivery to Russia and all over the world.
92 146 bouquets delivered all over the world!
Support service
8 800 5555-714
24/7. Free

Our customers reviews:

175
84.1%
10
4.8%
9
4.3%
7
3.4%
7
3.4%

Great Service! Quick, easy and friendly Thank you

13 April 2017

Outstanding service! I used this company 2 times and every time flowers was delivered on time. Bouquet fresh and beautiful. My mom every time enjoyed it and was happy! I will recomend Megaflowers to everyone who need send flowers to Russia and need fast delivery. Thank you, Thank you, Thank you for your service.

7 April 2017

I order 6 times and wvery times perfect service,beautiful flowers and punctuality and precision. Thank you.

5 April 2017

Excellent service! Thank you!

28 March 2017

The flowers are beautiful and always on time. Highly recommend based on my first three orders.

18 February 2017

On-time delivery of Great Flowers, exactly as promised. You delighted my Valentine. I am very happy.

17 February 2017

Very friendly interface and helpful staff. Flowers appeared literally just as they looked on the website! Amazing service! Cheers from the US!

15 February 2017

This is the second time I have ordered flowers at Megaflowers.com and I could not be more satisfied with their service. The flower arrangement looked even better than the photo, it was delivered on time and with excellent service. Thank you!!

14 February 2017
14 February 2017, 17:20, Zubair:

Hi guys,

I ordered from your website again, Order No. 21522, for this Valentine day because of the support i received for the last order NO. 21017 on 9th Dec 2016. This time again it was surprisingly bad. I ordered on the 27th January because i know you will be very busy with many orders for Valentines day.

This time my wife received the Ferrero Rocher chocolates with alcohol. We dont use alcohol because we are praying. Sorry.

Next is the valentine complementary card. Again a hand written paper like my last order NO. 21017.

Next the stuffed toy - $42 for that normal toy. I actually received a call from the support after i ordered and she said, it will be a similar toy with a Valentine day theme, which is supposed to be RED and medium size.

I am sorry to write u this email to complain again. I like your services and i know you are just managing for delivery in Kazakhstan. The card is important because it will be a beautiful memory. The flowers are very good. Thank GOD haha. But the rest is not what i expected and i will not use ADD-ONs if i will order again.

I have sent u some attachment pictures. Please look at it and advise if any.

Thank you again for your support,

Zubair.

15 February 2017, 05:58, Megaflowers Quality Control Service:

Dear Mr. Zubair,

We would like to thank you for your review.

We are glad that in overall you were satisfied dealing with our company.

During the conversation it became clear that the chocolates contained alcohol which was taken by you as an insult. The stuffed toy was smaller than it looked on the website.

We are trying to do our best to satisfy our clients, but unfortunately, it is not always possible to track and monitor all stages of the work. We are committed to resolve problems that arise.

As agreed, we delivered a bouquet and chocolates to the recipient, as a sign of apology and as a compensation for the misunderstanding and inconvenience.

We will do everything to prevent this from happening in the future. We apologize for the inconvenience it might have caused you, and hope to see you among our regular customers.

Best Regards, Megaflowers

17 February 2017, 21:24, Zubair:

Great service guys!! Thank you for all your efforts in making this a pleasant shopping experience for me. My wife loved the flowers and the chocolates too. Your customer service is probably one of the best i have ever come across. I would certainly recommend using your services to others. 5* is what u are going to get from me. Thanks again and hope u continue to bring smiles on peoples faces.

19 February 2017, 21:29, Megaflowers Quality Control Service:

Dear Mr. Zubair,

We would like to thank you for your review and decision to continue to be our customer, despite despite the mistakes we made in carrying out your order.

We will do everything possible to prevent this in the future.

We hope to see again you among our customers.

Best Regards, Megaflowers

14 February 2017

Thanks so much! Your service is amazing! The flowers delivered exactly matched the photo on your website. They were delivered in less than 1 day from the time the order was placed and are beautiful.

3 January 2017

Thank you....!!!! They are excellent service, thank you my girlfriend is very happy in your birthday. Yours are the best. I know we had complications with delivery but everything is very good. Continue with excellent service. Greetings from Quito - Ecuador

30 December 2016
27 December 2016, 11:49, Anastasiia:

2 days delay in delivery.

28 December 2016, 04:37, Служба контроля качества Megaflowers:

Dear Anastasia, please accept our deepest apology for the spoiled birthday present and negative emotions.

We accept we made a mistake with the delivery date, which we found out the very next day. Soon after that we communicated with the recipient the delivery date, which was postponed one more day later due to the recipient's absence in town.


As a compensation, we made a delivery of flowers at our expense and refunded your order in full.


Anastasia, we hope you would accept our apology and,we promise to provide the best service possible in the future.

Best Regards, Megaflowers

27 December 2016
9 December 2016, 14:29, Zubair:

The order processing and communication was very easy and helpful. I rescheduled the delivery time and the staff were very swift in managing my request. As for the delivered product. I ordered Pink lilies but they were white in the bouquet. Secondly, i assumed there would be a complementary birthday card design but my wife received a blank note with some words scribbled. Overall i am actually satisfied because my wife did not complain :) thanks to the megaflowers team for making this happen.

10 December 2016, 05:00, Megaflowers Quality Control Service:

Thank you, Zubair, for your review. We want you to accept our apologies for failing in delivery of your order.

As it turned out, as the time of the delivery was changed the florist hurried up and did not inform us about the substitude they did. There are also some inaccuracies with the greeting card. The staff responsible for your order was talked to in order to avoid such mistakes again.

With your permission, as a compensation our company will deliver an apology order.

We hope that you, Zubair, will remain among our customers and give us a chance to prove that we are capable of recognizing and correcting our mistakes.

Best Regards, Megaflowers

9 December 2016

It's my second time using Magaflowers. I am very satisfied with their service. Excellent service, excellent prices, excellent customer service. Highly recommend!

5 December 2016
10 November 2016, 16:10, M Thomas:

Terrible service. I stated with my order that the flowers were for my wedding bouquet, and made sure to order a couple of weeks in advance in case there were any problems. The company emailed at 7pm the night before delivery to say that they didn't have ANY of the flowers in my order and suggested a change of colour. I replied stating that I wasn't happy with the colour suggested and asked for a different colour. I received no reply, and my order was never delivered! There was no communication (phone or email) to say that they would not be delivering the flowers, just a complete no show. Absolutely disgusted with the level of service I received, and definitely will NOT be using this company again.

11 November 2016, 23:55, Служба контроля качества Megaflowers:

Dear Megan Thomas,
Thanks for the review you left on our website. We a very sorry for not being able to meet your expectations, and we were the reason of your disappointment. Please accept our deepest apologies.

We had to approve the flowers change in your bouquet twice, and unfortunately it didn't work for you. That is why we issued the refund for your order. Please fill out the refund form that has been sent to you. As a token of sincerity we have suggested the three roses bouquet with the box of candy delivery on the house. For some reason you have not recieved our email.

With that being said we do hope you will give us a chance to win your business and let us to deliver this small present to the recipient.

Best Regards, Megaflowers

10 November 2016

I have twice used this company. First and foremost their product is first class, fresh and beautiful. Now on delivery the first order was delivered promptly. The second order was delayed a few hours but I was notified promptly of the delay and Mega compensated for the delay by providing a free cake. The cake was a great gesture and the few hour delay wasn't a problem. As a matter of fact the cake was so delicious that she was glad it was delayed and she got the cake as compensation. She was elated with ever aspect of the birthday flowers, candies, bear and the cake as well. Mega flowers is my first choice.

28 October 2016
16 October 2016, 17:26, R.Mastrangeli:

It was the first time we used this flowers delivery service. At beginning it was a little bit difficult to contact the service as we are in Rome and the Italy contact number 800874465 did not worked. However,we used other contacts and the serviceand delivery was perfect. We (in Rome) and the recipient (in Novosibirsk) have appreciated a lot your service and we are really grateful to you for the opportunity we had to stay more close each other with your perfect service. For sure, now that we know it, we will use it again.Thanks again and a special thank to Chat/email service and to Novosibirsk flower shop that perfectly delivered our order.

17 October 2016, 00:43, Megaflowers Quality Control Service:

Dear R.Mastrangeli, thank you for expressing your opinion, and we apologize for the inconvenience.

We are glad that overall you were satisfied with the service. Regarding the technical problems - they will be fixed.

Looking forward to your new orders. We will deliver them with pleasure!

Best Regards, Megaflowers

16 October 2016
30 September 2016, 18:18, bhagwati:

i was ask photo of delivery , but i did not recived this time also send gift from this site from three years. this is not happen

1 October 2016, 07:10, Megaflowers Quality Control Service:

Dear Mr. Prasad,

We would like to thank you for the review you left on our website. It is very important for us to get feedback from our customers.

We would also like to let you know that that the recipient refused to be photographed with the flowers; it is her choice, and we believe we have no right to insist. That is the reason the photo has not been sent to you. We have sent you an email in which we informed you that the recipient refused to be photographed.

If you have any questions or concerns, please do not hesitate to call us.

Best Regards, Megaflowers

30 September 2016

Perfect in time

26 September 2016

Very courteous and professional service with attention to detail. I will order again from your company. Thank you!

11 September 2016
Page 1 of 11

Please leave your feedback:

Our company policy is full responsibility for our customers orders.



Useful information

«Tri tsveta» limited liability company
457040, 91 «A» Sovetskaya street, Chelyabinsk region, Yuzhnouralsk,
8 800 5555-714
Payment Methods Guarantees, payment methods
facebook twitter Instagram Google +

Follow Us

8 800 5555-714 info@megaflowers.com
© 2005–2017 Megaflowers | Sitemap Contact Information
Be it Moscow or St. Petersburg, we deliver flowers to all major cities of Russia
Useful Information

When will my comment be published?

Comments are published during 30 min upon their receipt (6 am to 8 pm UTC+4). In case of conflict situation total time of publication is 24 hours.

What kinds of comments aren’t published?

Following comments are not allowed to publish:

Hello! You have not added items to your cart, we suggest you order by our advice.

If you want look inside to our cart, please click here.

The endless value of roses, the most popular colors, will bring pleasure to your loved ones!

$39.16

Adorable tender tulips are endowed with a special, amazing beauty.

$36.51

Proud and strict, irises of juicy blue color mean friendly feelings, loyalty and respect.

$32.82

А bouquet of roses, elegant and aristocratic, always evokes the best emotions.

$53.93